Tervetuloa huhtikuun tutkintotilaisuuteen

Seuraava tutkintotilaisuus järjestetään 19.4.2024. Tutkintoihin pääset ilmoittautumaan navigaatioliiton jäsenseuran kautta. Kysy lisätietoja paikalliselta seuraltasi ja ilmoittaudu ajoissa mukaan. Ilmoittaudu saaristo- ja rannikkolaivuritutkintoon viimeistään neljä viikoa ennen tutkintopäivää ja avomeritutkintoon* kuusi viikkoa ennen tutkintoa. Tutkintoaika saaristo- ja rannikkotutkinnoille on klo 18.00 – 22.00 ja avomertutkinnolle klo 14.00 – 22.00. *Avomeritutkinto järjestetään, jos ilmoittautuneita on tarpeeksi.

Tervetuloa helmikuun tutkintotilaisuuteen

Seuraava tutkintotilaisuus järjestetään 9.2.2024. Tutkintoihin pääset ilmoittautumaan navigaatioliiton jäsenseuran kautta. Voit kysyä lisätietoja paikalliselta seuraltasi. Ilmoittaudu saaristo- ja rannikkolaivuritutkintoon viimeistään kolme viikkoa ennen tutkintopäivää. Tutkintoaika saaristo- ja rannikkotutkinnoille on klo 18.00 – 22:00.