Oy Astrofus Ab hakee henkilöä asiakaspalvelutehtäviin

Oy Astrofus Ab on Suomen Navigaatioliitto r.y:n tytäryhtiö, jonka toimialana on mm. veneilyyn ja merenkulkuun liittyvien tarvikkeiden, kirjallisuuden ja opetusmateriaalin hankinta ja myynti. Suomen Navigaatioliitto r.y. on paikallisten navigointiyhdistysten yhteenliittymä, jonka tehtävänä on edistää veneilyn ja merenkulkuopin harrastusta ja kehittää merenkulkukulttuuria alan harrastajien piirissä. Liitto toimii jäsenyhdistystensä välisenä yhdyssiteenä ja valvoo niiden kurssitoimintaa, hyväksyy tutkinnot ja myöntää oikeudet käyttää liiton vahvistamia pätevyysviirejä.

Oy Astrofus ab hakee sujuvaa suomen ja ruotsin kieltä taitavaa henkilöä monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin, joihin kuuluvat mm.

• tarvikkeiden hankinta ja myynti
  • erilaiset yhtiön ja liiton toimistotehtävät ja puhelinpalvelu
  • verkkokaupan hoitaminen
  • reskontran hoitaminen

Veneilyn/seuratoiminnan yleinen tuntemus katsotaan eduksi

Lisätietoja tehtävästä antaa Carina Vaenerberg, puh. 040 750 2503 tai sähköpostitse carina.vaenerberg@suomennavigaatioliitto.com.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 17.12.2018 mennessä joko sähköpostitse tai osoitteeseemme Mannerheimintie 43 a, 00250 HELSINKI.