Toimisto Suomeksi Suomeksi På Svenska Esittely Koulutus Toimisto Tuotemyynti Jäsenseurat Oy Astrofus Ab Opettajasivut

Miten hankin itselleni todistuksen tai diplomin hyväksytysti suoritetusta tutkinnosta!

1. Kun osallistut tutkintoon voit tilata todistuksen tutkinnon yhteydessä rastimalla tutkintolomakkeessa kohdan "tilaan Todistuksen". Opettaja/seura tekee tutkinnon jälkeen yhteisen todistustilauksen! Huomioi että täytät tutkintolomakkeeseen nimi ja täydelliset osoitetiedot sekä henkilötunnuksen selkeällä käsialalla!
    Tilatut todistukset lähetetään tilaajille postiennakolla sen jälkeen kun tutkintolautakunta on virallisesti hyväksynyt tutkintosuoritukset (n. kuukausi tutkinnon jälkeen).
    Yksittäisillä seuroilla (tutkinnon järjestäjällä) voi olla poikkeava käytäntö joten selvitä miten toimitaan kyseisessä tutkintotilaisuudessa!
    Todistus kirjoitetaan siis vain niille jotka ovat tilanneet todistuksen ja joiden tutkinto on hyväksytysti suoritettu. Mikäli sinulta jäi todistus tilaamatta tutkinnon yhteydessä toimi kohdan 2 ohjeen mukaisesti!

2. Todistuksen voit tilata myös myöhemmin - vuosienkin jälkeen!
    Tee tällöin tilaus Navigaatioliiton toimistoon, soittamalla toimiston aukioloaikoina tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen astrofus@suomennavigaatioliitto.com. Tarkista yhteystiedot "Toimisto" sivulta.
    Tilauksessa tulee käydä ilmi missä (paikkakunta/paikka, järjestävä seura) ja milloin (vuosiluku + kevät/syksy) tutkinto on suoritettu, hakijan nimi siinä muodossa jona se halutaan kirjoitettavan todistukseen + tutkintohetkellä käytössä ollut nimi mikäli nimi on muuttunut tutkinnon jälkeen sekä henkilötunnus!

Todistuksen voi;
    a) noutaa Liiton toimistolta, toimiston aukioloaikoina (tarkista aukioloajat "Toimisto" sivulta)
    b) tilata lähetettäväksi postiennakolla toivottuun osoitteeseen.
    Tarkista todistuksen hinnat "Tuotteet" sivuilta

3. Tutkinnon yhteydessä voit vaihtoehtoisesti tai todistuksen lisäksi tilata diplomin!
    Tällöin sinulla tulee olla voimassa oleva Navigaatioliiton jäsenseuran jäsenyys (tai olet tutkintohetkellä seuran opiskeleva jäsene)!
    Jäsenseura tekee diplomitilauksen niille jotka ovat rastineet tutkintolomakkeessa kohdan "tilaan Diplomin".
    Tilatut Diplomit lähetetään tilauksen tehneelle jäsenseuralle. Jäsenseura jakaa diplomit, yleensä seuran diplominjakotilaisuuden yhteydessä. Tarkistathan kuitenkin aina tutkinnon järjestävän seuran tapa toimia?

4. Jos myöhemmin haluat tilata diplomin, tulee tilauksen tulla Liittoon, oman jäsenseurasi kautta! Diplomit toimitetaan vain ja ainoastaan jäsenseuran tilauksesta mikä tarkoittaa sitä että sinun tulee tilaushetkellä(kin) olla jäsenseuran jäsen!
    Tarkista diplomin hinta seuraltasi!